Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Ο ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ....( και μας πιάνουνε τα κλάματα )

Με μεγάλη συγκίνηση λάβαμε κι εμείς μιαν επιστολή του αγαπημενολατρευτού μας πρώην πρωθυπουργού Κυρίου Ξαπλωκώστα Παραλιαβουτιανλή.
Παραδέχομαι πως έχω συχνή αλληλογραφία μαζί Του , ως Μακεδόνας σε Μακεδόνα , κι έτσι - με βαρύ αίσθημα ευθύνης την παραδίδω στο ολιγοπληθές μου ακροατήριο και στην Ελληνική Ιστορία τής Κωμωδίας.

Να σημειώσω εδώ πως εστάλη,ως συνήθως,με delivery απ' το "Ψητοκυβερνείο Παραγωγής Ανεκδότων ο ΡαφηνοΜάσσας" και συνοδεύεται από τρεις πίττες γύρο απ' όλα (κρεμμύδι,τζατζίκι,ντομάτα,πατάτα..- το φαγητό ενώνει!)

" Πολυσαλταρισμένο μου blog pantallou!

Μήνες έχω να σου στείλω νέα μου,βαρέθηκα τόσο αραλίκι.
Μπούχτησα στις βουτιές,τις παραλίες,τα κοψίδια και κατακάηκα στον ήλιο.
Τίποτα δεν με συγκινεί πια...η μοναξιά τού Ηγέτη χωρίς το ποίμνιό Του...να σας καθοδηγώ,να σας εμπνέω,να σας διασκεδάζω - μ' έχει κλείσει η θλίψη στον εαυτό Μου.
Χάλια έγινα,στενοχωριέμαι,μελαγχολώ...κι όπως ξέρεις καλύτερα,εμείς οι χοντροί όταν αγχωνόμαστε,από αντίδραση μπουκωνόμαστε κι αρχίζουμε τις καταδρομικές στο ψυγείο..

Η πίεση της Ακυβερνησίας θα με οδηγήσει σε καμιά τρέλα,μα πώς αυτός ο Πάγκαλος με τόση δουλειά παχαίνει έτσι,πώς υποκείπτει στην έμφυτή του βουλημία,Εγώ που σκάρτο τρίωρο να πήγαινα Μαξίμου κι είχα ρέψει,μισός ήμουν,είχα πήξει στο μαρούλι/λάχανο/ψητή τσιπούρα...μπλιαααάχ!

Ευτυχώς απ' αυτή τη φριχτή ραστώνη που σε περιγράφω θέλησαν να με βγάλουν κάτι βήτα διαλογής βουλευτάκια και ζήτησαν να τους μιλήσω...δεν θυμάμαι καν για ποιο θέμα...πώς το λένε να δεις...Βουτα..πέδι...Βλημμα...πέδι...Βοθρο..πέδι..δεν με βοηθά η μνήμη της Διακυβερνήσεώς Μου,δεν καταλαβαίνω πώς στον καλόγερό Μου να τους βοηθήσω!

Πάντως πολύ χάρηκα που - με σωστό ύφος και ταιριαστό για μια τεράστια προσωπικότητα σαν τη δική Μου - δεν επέμειναν να τρέχω Σύνταγμα,η αλήθεια είναι πως και βαριέμαι και πολύ παρακμιακό είναι πια το κέντρο της Αθήνας,κατεβαίνω υποχρεωτικά κάθε 1η και 15 για να παίρνω τα φράγκα απ' το μισθό,ακόμα να μάθω να χειρίζομαι το ΑΤΜ να τα τραβάω με την κάρτα εδώ στην εξοχή.

Έτσι αποφάσισα να κάτσω να γράψω ένα γράμμα.

Έβαλα να παίζει Γαλάνη-Χατζηνάσιος..."τα γαλάζια σου γράμματα,τρυφερές αναμνήσεις"...να μού'ρθει έμπνευση,έβαλα ένα διπλό ουισκάκι,άνοιξα ένα σακουλάκι πατατάκια με γεύση μπάρμπεκιου,πήρα την πένα που μου χάρισε ο Βλαντιμίρ Πούτιν όταν υπογράψαμε τον αγωγό...αχ μεγάλες στιγμές..αν και με κούρασε το ταξίδι ώς τη Μόσχα...πώς τα καταφέρνει αυτός ο βρωμοσοσιαλιστής ο Παπανδρέου τόσα πήγαιν' έλα...κι ετοιμάστηκα να μιλήσω στο Λαό Μου γι αυτή τη χαζολίμνη..

Κι επειδή φυσικά δεν έχω κανένα αρχείο,για τίποτα δεν κρατούσα σημειώσεις κι ό,τι σταυρόλεξα/κουτσομπολίστικα κι αθλητικές εφημερίδες είχα στο γραφείο τα έδωσα στην ανακύκλωση μην τα κουβαλάω εδώ πέρα...πώς να σκεφτώ το ιστορικό τής Βιστωνίδας;;;..

Αρχικά τηλεφώνησα στον μπάτλερ τού βασιλείου της Επικοινωνίας Μου,Θοδωρή Ταχυδρομόπουλο,εκείνη την ώρα η Μάρα καθάριζε την πισίνα κι έκανε φασαρία και δεν τον άκουγα καθαρά,κάτι για να βάλω τα χρυσόβουλα εκεί που ξέρω μού'λεγε...έκλεισα προβληματισμένος...πώς χάλασε αυτό το παιδί κι από αστική ευγένεια μιλάει πια σαν τον Τράγκα δεν ξέρω...

'Εβαλα ένα δεύτερο ποτηράκι,άνοιξα κάτι ξεχασμένα πακοτίνια..δεν μ' αρέσουν τα πακοτίνια,τα γαριδάκια είναι τ' αγαπημένα μου,αλλά οι βρωμοφορτηγατζήδες συνεχίζουν την απεργία τους και το DIA Ραφήνας είναι άδειο...και τηλεφώνησα την Αικατερίνη με τη χάρη της Παναγιάς,τη γυναίκα-σύμβολο τής φιλίας μου με τον σύζυγό της Παραδογιώργη Οφσορράκη..πω!..πω!..δεν είναι καλά το άτομο,σα μέγαιρα ούρλιαζε,σα ματιασμένη,μ' έβριζε λες κι άκουγε το Σατανά μέσα της...ενώ ορυόταν σχημάτισα στο κινητό μου τον αριθμό τού μοναχούλη μου τού Εφραιμούλη,να της φέρει να της φορέσει την Αγία Ζώνη,έναν εξορκισμό,ένα συμβόλαιο,κάτι να την ηρεμήσει.."η κλήση σας προωθείται"...
Μα κι αυτός δεν θέλει να μ' ακούει;
Κανείς;
Τσακισμένος ένιωσα ξαφνικά pantallou μου,παρατημένος κι αδειασμένους απ' τους φίλους..
Γιατί δεν μού μιλούν οι παλιοί μου συνεργάτες;
Γιατί μου κρατούν μουτράκια;

Να σε πω και για τον Τζόνι,όχι τον Walker,τον άλλο,τον Τζον Angel..μούτρα να δεις κι εκείνος,όλο το καλοκαίρι να μου ζητάει πέντε μισθούς μπροστά για μια...δεν κατάλαβα...προκαταβολή εγγυητικής σύλληψης..εγγύηση περαίωσης έργου..κι εγώ τού εξηγούσα δεν έχω ψιλά πάνω μου,δεν κρατάω ποτέ στη βερμούδα μη με κλέψουν στο μπάνιο...και στο σπίτι δεν έχει επιτρέψει η Ντόκτωρ Νατάσα να κυκλοφορούν λεφτά..άσε που όλα μου τα παίρνει,έχει τώρα και σπουδές και μού τα τρώει όλα το Λονδίνο,λύσσαξε να κάνει μεταπτυχιακά κι όλο τρέχει στις Ευρώπες..δεν φταίει κανείς,Εγώ που δεν την άφησα δασκαλίτσα να είναι όλη μέρα σχολείο-κουζίνα-σχολείο,Εγώ που πείστηκα πως αν τη μεταμόρφωνα, ως γιατρός θα με βοηθούσε καλύτερα στα τριγλυκερίδια..

Τέλως πάντων...ξεχάστηκα...τί σού'λεγα;
Μιαν επιστολή προσπαθώ να γράψω...κι ευτυχώς ήρθε σπίτι για πρέφα και το πιστό μου το σκυλάκι,ο Ευάγγελος Μεγαντόνειδος...μού είπε μην καρφώνομαι ν' απαντήσω κι αμέσως..να φτιάξουμε πρώτα κλίμα..έχουμε κάτι υπαλληλάκια κατά Φάληρο μεριά,μάς έχουν υποχρέωση από κάτι αναθέσεις κι άδειες,κάτι χάρες που τους κάναμε...να στήσουν ένα Εφετείο Αθωωτικό,να θολώσουν με τηλενερά το τοπίο,να μπλέξουν παπάδες,ιερά κείμενα,ιστορικά αρχεία,εδάφια,δικαστικά παραδικαστικά...ναρθεί μια κουκούλα να Σκά/σε/ι ώς τον ουρανό,πως δεν έγινε και κάτι μη νόμιμο,πως αδίκως κυλιστήκαμε στο βούρκο της ακαθαρσίας οι αναξιοπαθούντες κυβερνώντες!

Πολύ χαίρομαι που μ' εξυπηρετεί ακόμα ο μούσιας,μάλιστα για να τον ευχαριστήσω,έσπασα έναν κουμπαρά-γουρουνάκι που έχουν τα δίδυμα στο δωμάτιό τους και τού χάρισα 15,60 ευρώ,που μού είχε εκμυστηρευτεί ότι τα χρωστούσε σε μια ναυτιλιακή εταιρία που τον έπιασε λαθρεπιβάτη τον Αύγουστο και δεν είχε ο γλυκογυφτούλης μου να τους τα δώσει..

Μη στα πολυλογώ,όταν πέρασαν οι μέρες,στήθηκε κι η επιχείρηση συγκάληψη με τυποχειρομβοβίδα κρότου λάμψης απ' τα δικά μας τα χρυσόβουρλα που πήραν μεταγγραφή απ' το κρατικό μας φέουδο στο παρακρατικό μας το λιμάνι...ολοκλήρωσα και το γραμματάκι,δυόμιση σελίδες έγραψα,πιάστηκε το χεράκι μου,μέχρι να αδειάσει όλη η μπουκάλα και να ψηθεί κι η μπουγάτσα στο φούρνο,τα έβγαλα τα εσώψυχά μου,αντέγραψε και τις αθωωομουντζουρίτσες μου στον υπολογιστή ο Βαγγελοπαχυδερμούλης μου...δεν θα μάθω ποτέ το word...τίποτ' άλλο μη μου ζητήσουν να γράψω...τίποτ' άλλο δεν θα πω...μιλιά!!

'Εχω την Αλαλία απ' το Σοκ Οδυνηρής Απώλειας Εξουσίας..παίρνω ειδική αγωγή να ξεπεράσω το στερητικό σύνδρομο μη Διακυβέρνησης,πλούσια σε λιπαρά,τηγανητά και βύνη ζύθου.
Και θέλω να σε υποσχεθώ pantallou μου,θα βγω απ' την αρρώστια,θα ξαναβρώ τη χαρά κι αν με τσατίσουν κι άλλο θα ξαναπάρω πίσω το Κόμμα Μου,να σπρώξω πάλι την πατρίδα μου στον γκρεμό,μ' όλο μου το θράσος να διαλύσω κι όλη την Ευρώπη άμα λάχει,είμαι Θεός Εγώ!!...είμαι Μεγάλος!!...πολύ Μεγάλος!!!..

...Είμαι και σχεδόν σουρωμένος,πρέπει να σ' αφήσω,ήρθε κι η υπόλοιπη παλιοπαρέα,ο Πάκης μάλιστα έφερε και μια γίδα..ναι,ζωντανή τη σφάξαμε,τη φωνάζαμε Ντόρα,να φτιάξει το κέφι μας,την βάλαμε στα κάρβουνα την παλιογίδα,στη γάστρα με πατατούλες και φρέσκο βούτυρο να γίνει κόλαση το βράδυ στο τσιμπούσι...είναι η βραδυά τού Λάκη σήμερα,θα χαρούμε στο τσαντήρι του αυτό το αρρωστημένο μίσος του για τον Γιώργο...μεγάλη χαρά μάς δίνει μωρέ,μ' έχει και στα ώπα-ώπα,καμιά απαλή κουβέντα για ξεκάρφωμα...κι εγώ τον πρόσεχα πάντα,παράπονο από μένα δεν έχει...υπερμηντεισαγγελέα τον έκανα...λέει κι ωραία αστεία...μούρλια θα περάσουμε..

Α!..μην πας να μου απαντήσεις αμέσως σ' αυτό το γράμμα,θα λείψω ταξιδάκι πάλι λίγες μέρες,πάω Ισλανδία να χαζέψω και να συμπαρασταθώ σ' εκείνον τον μπουνταλά τους τον πρωθυπουργό που θα τον στείλουν φυλακή...άκουσον! άκουσον!..επειδή οδήγησε τη χώρα του σε χρεωκοπία..
Στην αρχή να πω,πανικοβλήθηκα λίγο,μην και θεωρηθεί "νομικό προηγούμενο"...αλλά έμαθα την κατηγορία κι ησύχασα,είναι " εγκληματική α μ έ λ ε ι α "...οοουυυφφ!...ντάξει, Εγώ όλα τα ήξερα,όλα τα έβλεπα νά'ρχονται,εν πλήρει γνώσει και συνειδήσει άρον άρον παρέδωσα την καυτή πατάτα στον χαζοΓιώργο..πες με α ν ί κ α ν ο.. ...αμελή όχι!


Σε φιλώ και σ' αγαπώ!

Ο παλιόπαιδος κι ατίθασος καρντάσης σου

Kostas

Υ.Γ.
Εννοείται βρε κουτό πως θα σε φέρω μπακαλιάρο απ' το Ρέικγιαβικ...να με φτιάξεις μια σκορδαλιά,να πάρουμε και καμιά κάσα ρετσίνες Μαλαματίνες..να το κάνουμε πάρτυ όπως περνούσαμε αλέγκροι στα παλιά πρωθυπουργικά μου συμβούλια.. "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου