Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

ΝΕΧΤ ΤOP SYMBOL

Θέλω να γίνω σταρ της μεσημεριανής ζώνης της τηλεόρασης.Θέλω να γίνω vip της νυχτερινής διασκέδασης.Θέλω να με κυνηγούν τα πάνελ,να με φωτογραφίζουν οι παπαράτσι,να ψάχνουν στα σκουπίδια μου οι δαιμόνιοι ρεπόρτερ των φτηνοφυλλάδων.Το πρώτο μου βήμα είναι να φτιάξω κορμί.Αρχίζω χάπια και γυμναστήριο.Αλοιφές και βαράκια.Να φτιάξω γράμμωση,να χτίσω κοιλιακούς,να προχωρήσω ολική αποτρίχωση-άγγελοκουκλάκι.Μετά παίρνω το ιερό ευαγγέλιο εξόδου κι αρχίζω μεταμεσονύχτιες εφόδους στα σκυλοκλαμπάκια της πόλης.Θα πιω πολύ,θα δοκιμάσω ό,τι μου σερβίρουν,θα καπνίσω ό,τι καίγεται,θα ρουφήξω ό,τι καταπίνεται.Αρκεί να θεωρηθώ απαραίτητος στο πρώτο τραπέζι-πίστα.Αρκεί για νάμαι επάξια της πρώτης σελίδας το "new sex symbol".Δίπλα μου η...πρέπει να τη βρω!..ή να τον βρω...δε με νοιάζει,αρκεί νάναι τηλεπερσόνα και να νιώσει την αδρεναλίνη μου.Η μετρέσσα της ονείρωξής μου.Να γίνουμε ζευγάρι.Ή να της ρίξω κέρατο με τον σύζηγό της,αρκεί νάχει status στη νύχτα,αρκεί όπου έχει τρύπα να τρουπώσω.Θα παρακαλέσω,θα γλείψω,θα χωθώ σε σατέν σεντόνια,θα ελιχθώ στις καγιέν,θα βουτήξω γυμνός στις πισίνες.Χα'ι'δέψτε με!Λατρέψτε με!Γλύψτε με!Ξεσκίστε με!Θα τα δώσω όλα για ένα δυνατό σπρώξιμο.Μια guest εμφάνιση στην πασαρέλα,στο τένις-κλαμπ,στο πριβέ της βίλας,στη σουίτα,στη λιμουζίνα,στο κότερο.Να σπουδάσω κι υποκριτική,να έχω προφίλ καλλιτεχνικής ευαισθησίας.Να χαμογελώ το πρωί,να γλεντώ το μεσημέρι,να σουρώνω τ απόγεμα,να μετρώ πορτιέρηδες φίλους,νάχω αγκαζέ το Γκάζι,αγκαλιά τα σοκάκια της Μυκόνου.Κι ας κοκα-κακοποιήθώ.Όλα για νάμαι π ά ν τ α σταρ!Για πάντα νέος...Για πάντα σαλεμένος.Για όλους τελειωμένος.Για πάντα βασιλιάς τησ μεσημεριανής ζώνης...με τα παράσιτα μαζί,παράσιτο κι εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου