Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

TRAVEL DREAMS

Νομίζω σάς έχω ξαναγράψει για μια απ' τις αγαπημένες μου συνήθειες λίγο πριν τις περιόδους γιορτών και αδειών (των άλλων) ή όταν η καθημερινότητα ζορίζει κι αγχώνομαι αν θα βγουν τόσα χρέη κι αναποδιές κι έκτακτα μού μαυρίζουν την καρδιά - αρχίζω να ξεφυλλίζω τα πακέτα Τουριστικών Γραφείων με τις Εκδρομές Εσωτερικού-Εξωτερικού...δεν έχω πάει ποτέ πουθενά με οργανωμένο γκρουπ κι αν έχω μπει σε τουριστκό γραφείο ήτο προ αμνημονεύτων χρόνων,επί επαράτου δραχμής για εισιτήρια και συνάλλαγμα στο πρώτο νεανικό ταξίδι,τότε που τρώγαμε τα έτοιμα στο πατρικό,απ' τα χρήματα της πρώτης μου δουλειάς αντί να συνεισφέρω στα έξοδα τού σπιτιού ήθελα να πετώ πάνω απ' τα σύννεφα (αχ κορόιδο πατέρα!)...γι αυτό τιμωρήθηκα γρήγορα κι όσο με θυμάμαι να εργάζομαι,ωράρια αγοράς και παραμονές γιορτών ώς τη νύχτα,να μην υπάρχουν ποτέ ελεύθερες μέρες για ταξιδάκια...

Μαζεύω τα έντυπα των κυριακάτικων εφημερίδων,πάντα μού γέμιζαν το μάτι,τα φχαριστιέμαι τα ένθετα "Ταξίδια",αναστατώνομαι βρε παιδί μου,λες κι είμαι μ' ανοιχτή βαλίτσα στη ντουλάπα κι επιλέγω ποια ρούχα να πάρω μαζί μου,μια φαντασιακή καταναλωτίτιδα,απωθημένο από αναγνώσεις συγγραφικής απλότητας π.χ.
.."τα βαρέθηκα όλα.μπήκα στο αυτοκίνητο.είπα φεύγω αεροδρόμιο.πρώτο ταξίδι έτυχε ναύλος για το νότο,όπου βρήκα θέση μπήκα κι άφησα πίσω τη ζωή μου"
..,από εμπειρίες πολυχαρτογραφημένων ανταποκρίσεων,τηλεοπτικές εικόνες,κινηματογραφικές αποδράσεις - ό,τι γυρίζει τον κόσμο με μαγεύει και το αγαπημένο μου χόμπι αν ήμουν πλούσιος θα ήτο η Εξερεύνηση.

Το Τζόκερ των 5 εκατομυρίων είχε πάλι Τζακ Ποτ,δεν το κέρδισα για να περάσω στο plan-b των ονείρων μου,τα έχω όλα σκεφθεί,μόλις γίνω εκατομυριούχος και για να μη μού ζαλίσουν το κεφάλι οι απειράριθμοι συγγενοφιλογνωστοί που,έξαφνα!,θα με ξαναγαπήσουν,θα πάρω το μωράκι μου και θα πάμε στον Μαυρίκιο,εκεί θα χαλαρώσω και θα σκεφτώ κάτω απ' τον κοκοφοίνικα πώς θα επενδύσω το αργόσχολό μου μέλλον ως εισοδηματίας...

Ώς τότε,ξεφυλίζω προσπέκτους.

Δε γουστάρω,ας πούμε,Ροβανιέμι/χωριό Άη Βασίλη και λόγω πολυκοσμίας ουρλιαχτών μ' εμπορική λεηλασία παιδικών ονείρων και γιατί το παραμύθι λέει πως ούτε καν προλαβαίνεις να δεις τον μπαρμπαΒασίλη όταν σού αφήνει το δώρο έξω απ' την πόρτα κι ενώ όλοι στο σπίτι έχουν φτάσει τόσο κοντά που μέχρι και να τα'ί'σουν τους ταράνδους,όσο εγώ το χαζό  παιδί δεν είδα ούτε την πίσω ρόδα τού έλκηθρου,όχι να πάω και στο χωριό του,να δω συμπεθέρους και κοτέτσια και πού κοιμάται,που τρώει,πώς πάει για χε...χαιρετισμό-πάει η μαγεία τής αναμονής και τού αγνώστου,Ροβανιέμι με τίποτα!

Τα εξωτικά,πολύ μακρινά,πολύ σπέσιαλ,αυτά τα Ταξίδια προτείνω στη γυναίκα μου και το καταδιασκεδάζω στην εκφώνησή τους,κάτι Χιλή/Περού/Άνδεις-16 μέρες,κάτι Γύρος Ασίας σε 23 νύχτες,κάτι Αμαζόνιος με διαμονή σε καλαμοκαλύβα,κάτι Σαφάρι Αφρική/Κένυα/Ζιμπάμπουε,κάτι Νεπάλ/Θιβέτ/Γύρος οροπεδίων με Υπερσηβιρικό 19 μέρες...τέτοια...

πάντα θα ήθελα να γνωρίσω ποιοι στο διάολο είναι αυτοί που ξύπνησαν μια Τετάρτη πρωί και στο δεύτερο καφέ είπαν...
"ρε συ Τασία,πάμε 25 μέρες Αργεντινή/Βραζιλία/Μάτσου Πίτσου να στανιάρουμε Χριστούγεννα;"...
"αχ ναι Θανάση,εγώ πάλι λέω Μαδαγασκάρη,ή έστω γύρο οάσεων Σαχάρα γιατί βαριέμαι,ανία και θλίψη με πιάνει στην ιδέα ακόμα μια χρονιά να βράζω γαλοπούλα και να τρώω μελομακάρονα στο Αχλαδοχώρι!"...
"τί βλέπω!,είναι και σούπερ Προσφορά!μόνο 6999ευρώ το άτομο,τζάμπα αγάπη μου!"...
"κλείνω τώρα,γιατί δίνουν και δώρο βαλιτσάκι τοπικά μπαχαρικά,μια πυξίδα κι ένα φλάουτο να ζαλίζουμε τα φίδια στους καταρράχτες πριν τη βουτιά"...
ποιοι είναι,πού και ποιον δουλεύουν,πού ζουν,τι κάνουν και πώς τούς περισσεύουν τόσα λεφτά για να συλλέγουν εμπειρίες κι αυτό να είναι η καθημερινότητα τους!

Πολύ όμορφα ξεφεύγουμε κάθε travelweekend,μη σάς πω κάθε βράδυ,αντί για παραμύθι επιλέγουμε προοορισμό κι αρχίζουμε κουβέντα,ετοιμασίες,προτεραιότητες,έλεγχο διαβατηρίων (αυτή η τελευταία σφραγίδα 2004,στο λαιμό μού κάθεται,ληγμένα όλα,ακόμα και η δυνατότητα φυγής!)...σχεδόν δεν καταλαβαίνουμε πώς ξημερώνει πάλι μέρα δουλειάς κι αντί για την πτήση 201 για Βουδαπέστη με ανταπόκριση transit Ντουμπάι/Τα'υ'λάνδη/Τόκυο/Νέα Υόρκη/Ανταρκτική κάθομαι και ξεροσταλιάζω μισή ώρα στην πλατεία Αμερικής να'ρθεί  το τρόλει 14 "πλατεία Παπαδιαμάντη-Λεωφόρος Αλεξάνδρας-Γηροκομείο"

...να περάσει η μέρα,βάλε ΝΕΤ μήπως η κακότυχη βουλευτίνα Μάγια Τσόκλη ιδρώνει κι αγκομαχά στις σκλητοτράχαλες βουνοκορφές τής υφηλίου ταξιδεύοντας,να ξελαγράρουμε και λίγο απ' τα φρικτά σενάρια διάλυσης τής ευρωζώνης πριν τις γιορτές.

...αν και τί μάς νοιάζει εμάς αγάπη μου,εμείς χαμένοι στη Ζούγκλα με τον Ταρζάν θα την περνάμε φίνα και θα μάς φάνε τ' άγρια θηρία - τουλάχιστον θα είναι αληθινοί κροκόδειλοι/πύθωνες/λιοντάρια/κροταλίες κι όχι ιμιτασιόν κακέκτυπα τέρατα τύπου Φιτς/Λίμαν Μπράδερς/Στάνταρντ εντ Πουρς,η Άγκελα,ο Νικολά,ο Όλι Ρεν...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου