Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

ΨΗΦΟΣύριζα - ΑΞΙΑ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ!

Επειδή δεν μπορούμε ως ψηφοφόροι να ζητήσουμε απ'τα κόμματά μας πια Διορισμό στο Δημόσιο,άσε που και να μπορούσαν,με τους πετσοκομένους μισθούς ούτε οι καφέδες τής αργομισθίας μας δε θα βγαίνουν...γι αυτό είμαι έτοιμος τώρα να  π α ζ α ρ έ ψ ω  την ιερή κι αδούλωτή μου ψήφο,δίνοντας μια λίστα προτεραιοτήτων -αν κάποιος ενδιαφέρεται...

...για την ακρίβεια θέλω απ'τον Λυτρωτή τού Λαού Μέγα Αλέξη ΤσεΤσίπρα,απ'το κόμμα που αποφάσισα να δωρίσω το βόλι μου στην κάλπη,μερικά συγκεκριμένα ανταλλάγματα,για τη βελτίωση τής καθημερινότητάς μου τα παρακάτω δεσμευτικά για τη μηνιαία μου επιβίωση θέματα

 -επισυνάπτω Συμβόλαιο Αποδοχής των όρων μου και περιμένω,πέρα από την υπογραφή πληρεξούσιου δικηγόρου τού Σύριζα (θα μ'άρεζε η κυρία Ζωή Κωνσταντοπούλου,που συγκεντρώνει δώδεκα συνιστωσών μουτρωμένη και θυμωμένη φάτσα) και τη σύνδεση τού λογαριασμού μου με πίστωση των ακόλουθων απολαβών κάθε πρώτη τού μηνός από την Κουμουνδούρου...

ευρώ...
...520 για το στεγαστικό μου δάνειο
...90 για το καταναλωτικό μου των υπερχρεωμένων καρτών
...50 έξοδα κινητής τηλεφωνίας
...35 σταθερό - απεριόριστα αστικά και υπεραστικά-και ίντερνετ
...150 λογαριασμός ρεύματος με το άδικο και τρομοκρατικό χαράτσι
...40 λογαριασμός νερού
...50 κοινόχρηστα -το χειμώνα θα γίνει η αντίστοιχη αναπροσαρμογή βάσει τιμών πετρελαίου θέρμανσης
...150 αγορές σούπερ μάρκετ βασικών ειδών διατροφής και καθαριότητος
...20 κάρτα απεριορίστων διαδρομών λεωφορείων-τρόλει -είμεθα και λα'ι'κά παιδιά,δε θα μπούμε σε ταρίφες/με τίποτα δε γουστάρουμε τους αντιδραστικούς
...50 καφέδες-αναψυκτικά-σνακς
...80 ένδυση-υπόδηση-τζάμπα θα σάς έρθω,αν ήμουν η Βίκυ Σταμάτη θα ζητούσα χα'ι'λίκια σε Κολωνάκια και Μιλάνα
...100 ουζερί-πίτσες-σουβλάκια delivery
...200 δώρα και λοιπές κοινωνικές υποχρεώσεις
...150 εκδρομές-θαλάσσια μπάνια
...50 αφγανοί στα φανάρια,πακιστανοί στις διασταυρώσεις,εγχειρισμένα παιδάκια ζητούν ελεημοσύνη και λοιπές φιλανθρωπίες ενδεικτικές τής προοδευτικής μου φιλευσπλαχνίας
...300 επιδότηση εργασίας λόγω περικοπών επιδομάτων και μετενέργειας
...200 έκτακτα γεγονότα που φέρνουν έξοδα που δεν δύνανται να περιγραφούν
...150 βενζίνες,πλύσιμο μέσα έξω Ι.Χ.
...200 εισιτήρια θεαμάτων-συναυλίες και λοιπές πολιτιστικές εκδηλώσεις
...200 ποτά-σφηνάκια-μπουκάλι ουίσκι τέσσερα άτομα κομπλέ φρούτα/ξηροκάρπια
...100 μασάζ-χαλάρωση-σπα
...200 άσπρισμα-ασβέστωμα-λακάρισμα κάγκελα μπαλκονιού-πατώματα-ντουλάπια-οικολογική επισκευή οικείας
...150 επίδομα συμμετοχής σε λα'ι'κή συνέλευση-ακτιβίστικη ενέργεια-συγκέντρωση διαμαρτυρίας-πορεία αγανακτισμένων
-και έκτακτη επιδότηση σε περίπτωση επεισοδίων,ρίψης χημικών,γκλομπ από ΜΑΤ ή συμπλοκή με χρυσαυγίτες...
...100 /ανά περιστατικό
...100 εφημερίδες-περιοδικά και ποστάρισμα συνεντεύξεων Αλέξη στα ξένα δίκτυα
...300 ασφάλιστρα αυτοκινήτου
...300 ασφάλεια ζωής
...200 ασφάλεια πυρός από αγανακτισμένους μνημονιακούς φασίστες των κεφαλαιοκρατών
...500 νέες ηλεκτρικές συσκευές/ενδεικτικά αναφέρω,αντικατάσταση ανεμιστήρων οροφής στα παλιά ποσοστά 4% τού κόμματος,με ιονιστές κι ερ κοντίσιον ενεργειακής κλάσης Α λόγω ανόδου ποσοστών στις δημοσκοπήσεις ώς το 27%,παλιά φορητή τηλεόραση 17 ιντσών αντικατάσταση με πλάσμα 3d να βλέπω το είδωλό μου Λαφαζάνη σε υψηλή ευκρίνεια
...100 εξάσκηση πολεμικών τεχνών,αφού μένω κέντρο είμαι στόχος συμμοριών,ακροδεξιών κι ομάδων μαφίας μεταναστών που εκμεταλεύονται τους αγνούς εργάτες κρατώντας τους λαθραίους αποίκους τους
...700 μαθήματα Αγγλικών επίπεδο Proficiency για να μη με λοιδωρούν για τουριστική αργκό στα  social media
...1500 φωτογράφηση και παρακολούθηση εθνικής ομάδος ποδοσφαίρου σε Πολωνία κι Ουκρανία για ανύψωση τού καταρακωμένου ηθικού μας
...450 ένα διήμερο βουκολικής ολονυχτίας στο σπίτι τού Μανώλη Γλέζου στην Απείρανθο για εντρύφηση και κατήχηση στην κοινοχτημοσύνη και τον αλτρουισμό (με εισιτήρια καμπίνα δίκλινη εξωτερική Πειραιάς-Νάξος-Πειραιάς)
-και έξτρα καταδρομική  ξεμερώματα επίθεση κι εκχέρσωση και καταστροφή καλλιεργειών στα κτήματα Αλαβάνου στην Τήνο για παραδειγματισμό με τράτα/παραλλαγή ντυμένοι ψαράδες
...400/ανά στρέμμα
...500 αγορά άπαντα cd Μίκη Θεοδωράκη και προσκλήσεις σε όλες τις συναυλίες τής λα'ι'κής ορχήστρας Του και όλοι οι τόμοι τής βιογραφίας Του "οι δρόμοι τού αρχαγγέλου"
...200 γυαλιά οράσεως και ηλίου
...100 φάρμακα,αγχολυτικά,ενέσιμα
...100 /3-5 γραμμάρια χασισάκι ποικιλία Νεπάλ για τις δύσκολες ώρες παρακολούθησης Πέτρου Τατσόπουλου σε τηλεοπτικά πάνελ
...200 σέρβις αυτοκινήτου-ΚΤΕΟ έλεγχος
...600 μαθήματα οδήγησης στη γυναίκα μου πού τής το έχω τάξει δέκα χρόνια τώρα κι όλο το αναβάλουμε λόγω δύσκολων συγκυριών
...2500 ταξίδι για δύο 8 μέρες/5 νύχτες στον εξωτικό Μαυρίκιο,απωθημένο από το γαμήλιο ταξίδι που προγραμματίσαμε κι αναβάλαμε διότι απολύθηκα τηλεφωνικά την τρίτη μέρα τής άδειας γάμου

ΣΥΝΟΛΟ ΕΥΡΩ 10.860
-σας παρακαλώ με ρήτρα εγγυήσεις Κουμουνδούρου,ώστε σε περίπτωση επιστροφής στη δραχμή το ποσό στο νέο νόμισμα ν'αντιστοιχεί ισοτιμία 1προς1

...Νομίζω πως αυτό το ποσό που ζητώ απ'το πολυαγαπημένο μου Κόμμα είναι μια αξιέπαινη δική του πρωτοβουλία να μ'ευχαριστήσει για τους αγώνες μου και να μού δώσει το αίσθημα Ασφάλειας κι Αξιοπρέπειας που μού στέρησαν δυο χρόνια μνημονίων οι αλήτες κι οι προδότες πασοκονουδούλας,τής στυγνής τραπεζοκρατίας,καταστρέφοντας τη ζωή και την ψήφο μου τριάντα χρόνων...

Σ'αγαπάμε Αλέεεεεεεξηηηη!

Κλαίμε απ'τη χαρά μας να σε καμαρώσουμε να παραλαμβάνεις στου Μαξίμου απ'τον Πκραμένο την Πρωθυπουργία και να ορκίζεσαι στη Βουλή,στα πλαίσια συμφωνίας τής συμπαραταξιακής Αριστερής Ενότητας,από την Αρχιεπίσκοπο Λιάνα Κανέλη(δεξιός ψάλτης παπαδάκι,ο Παύλος Χα'ι'κάλης σε τροπάρι ανοχής)...

VENCEREMOS!

ΥΓ.
Δεν καταλαβαίνω γιατί τέτοια κτήνη σαν τον Θόδωρο Πάγκαλο σε κακοκαρδίζουν Αλέξη και σε κατηγορούν ως τέντι μπόι που δεν φοράς γραβάτα κι είσαι λίγο λέσι...δεν το καταλαβαίνω κι ούτε πρόβλημα έχω...η αλήθεια είναι πως λίγο τα παίρνω όταν βλέπω το γεροπουρό Σύντροφο Τάσο Κουράκη με την κοτσίδα αλογοουρά και θέλω να μπουκάρω με ψαλίδι να τον κουρέψω γουλί...αλλά αυτά είναι κρίσεις αστισμού και θλιβερός παροξυσμός αντιδημοκρατικής συμπεριφοράς και ξεπερασμένης αισθητικής - με την υποστήριξή μου στην κάλπη θα μπω στον ίσιο αριστερό δρόμο τής ανατροπής αξιών παροχυμένων και θα ανανήψω τις ψιλοταξικές μου αγκυλώσεις - η ψήφος απελευθερώνει!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου