Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

ΤΕΛΟΣ ΣΕΖΟΝ - ΩΡΑ ΓΙΑ ΣΕΖΛΟΝΓΚ!

Κουράστηκα.
Φτάνει.
Ν'αφήσω πίσω μου τους δεσμοφύλακες των ονείρων μου.

...να πάει ο Σαμαράς να πνιγεί.(με την ευχή της Παναγιάς,βεβαίως! - τελικά δεν ήθελε να γίνει Πρωθυπουργός...Αρχιεπίσκοπος ήθελε...)

...ο Βενιζέλος ας αγορεύσει σ'άλλο μεγάφωνο.

...ο Κουβέλης ας δώσει ρεσιτάλ συναίνεσης σε διπλανά λουτρά υπερηλίκων.

...ο ΤσεΤσίπρας μπορεί ν'αρχίσει την επανάσταση χωρίς εμένα (αν επιστρέψει απ'τη θάλασσα εγκαίρως).

...ο (εντελώς) Καμένος ας πλεύσει σε μακρινές ακτές με το ελληνορθόδοξο συνομωσιαλυτρωτικό σαλεμενοθραυστικό του.

...ο μικροΦύρερ τής μαύρης μας αυγής ας κυνηγήσει αλλόφρων κι άρρωστος να σκοτώσει το μέλλον μας σ'άλλες γειτονιές.


Έξω όλοι απ'την καθημερινότητά μου.
Δεν θέλω αναλύσεις,ντοκουμέντα,ρεπορτάζ,δηλώσεις,μικρόφωνα,απ'ευθείας τη λεηλασία,τα δρεπανηφόρα μέτρα,τις επαναδιαπραγματευτικές λαιμητόμους,τα πογκρόμ συνταξιούχων,το παρανάλωμα φωτιάς,ένα ακόμα ρεκόρ ανεργίας,τα πολυνομοσχέδια αφαίμαξης.

Δεν ανοίγω λογαριασμούς ΔΕΗ,νερό,τηλέφωνο,εφορία,ασφαλιστική,τράπεζα...

...όλα τ'αφήνω βουνό μέσα στο ντουλάπι,σκοτεινά κι ανήλιαγα να κιτρινίσουν,δεν έχω να δώσω εξηγήσεις και δεκάρα τσακιστή,να ενημερώσω το αποθεματικό μου αφορολόγητο πρεστίζ,να παρακαλέσω να μειωθεί ο βραχνάς,να προκαταβάλω,να εξαιρεθώ,να επαληθευτεί η αδυναμία μου,να παρακάμψω,να ελιχθώ,να αιτηθώ παράταση,αλλαγή όρων δανείου,διευκρινιστική εγκύκλιο,αναφορική υπενθύμιση,εξουσιοδότηση ανάσχεσης...

...δ ε ν  π ά ε ι  ά λ λ ο !
-ώς εδώ!
...αρκεί τόσος πανικός,μπούχτισα απελπισία,με την απόγνωση δεν πάω πουθενά!

Δεν θέλω να μάθω...
...πότε έρχεται ξανά η τρόικα
...αν ο Στουρνάρας βρήκε τα 11,5 δις
...αν ο Στα'ι'κούρας ενέκρινε την αύξηση των ενεργειακών πράσινων ρητρών στους λογαριασμούς ηλεκτροπληξίας μας
...αν γυρνώντας η Μέρκελ απ'τις διακοπές της ασθμαίνουσα απ'τα ελληνικά κουνούπια που ζουζούνιζαν στ'αυτιά της και δεν τήν άφησαν να κοιμηθεί τα λιμασμένα ζαλίζοντάς την όλη νύχτα οριστικοποίησε την εξολόθρευση τού νότιού της εφιάλτη
...αν ο Λοβέρδος θα ιδρύσει κόμμα
...αν η Διαμαντοπούλου μείνει άνεργη και ξέμπαρκη στην Αθήνα κλαίγοντας για τα χαμένα της όνειρα
...αν διαφωνεί ο Οδυσσέας Βουδούρης με τις κόκκινες γραμμές ντροπής του Κουβέλη
...αν δόθηκε εντολή Πρωθυπουργού να μην κάψουν τον Εφραίμ οι πύρινες γλώσσες των τύψεών του και αφού δεν μπορεί να σώσει το Άγ(ρ)ιον Όρος ο καλός Θεούλης ας πάνε για παρανάλωμα οι  300 ν'αξίζει κι η θυσία
...αν έχει διαδήλωση το ΚΚΕ τον 15Αύγουστο για να εμποδίσει το θαύμα τής Παναγιάς κι οι πιστοί να ξαναδώσουν τα χαμένα του ποσοστά διά την εγκαθίδρυσης τού κομμουνισμού επί τής γης των προλετάριων εργατών τού ΠΑΜΕ
...αν η ΓΣΕΕ καταγγείλει τον Σαμαρά που τής χαλάει τη συνήθη μεγαλειώδη διαμαρτυρία στη ΔΕΘ το Σεπτέμβριο
...αν ο Δένδιας καθαρίζει ακόμα την πλατεία Αφρικής Αθηνών και προαστείων
...αν η Διεθνής Αμνηστία εξέδωσε άλλη ανακοίνωση καταγγελίας των ανθρωπιστικών υπερβάσεων τής Ελλάδας ειδοποιημένη από καρφωτή του Σύριζα.

Κλείστε φώτα.
Κλείστε τηλεοράσεις κι οθόνες.
Κλείστε τον ήχο,όχι άλλον Γιούνκερ,όχι άλλον Ραχόι και Μόντι,πάρτε μου μακριά την Λαγκάρντ,η Στάνταρντ εντ Πουρς ας χρεωκοπήσει μιαν άλλη χώρα κάπου αλλού.

Άλλη αναδιαπραγματευμένη πυρκαγιά μην κάψει το δάσος των ελπίδων μου οικονομολάγνων εμπρησμών.
Στου μυαλού μου τις βουνοκορφές να χτιστεί το τοίχος ανάσχεσης έκτακτων ειδήσεων.
Απαγορευτικά,θεομηνίες,ανακοινωθέντα απόπλου και γραμές alert κινδύνων πουθενά για είκοσι μέρες
- π α ρ α τ ή σ τ ε  μ ε  ή σ υ χ ο !

Άνω τελεία (που λένε όλοι).
Διάλειμμα.
Μπάστα.
Σιλανς σιλ βου πλε.
Σιωπή.
Κενό.
Τελετή λήξης - η Ολυμπιάδα ενός ατέλειωτου Χειμώνα να ολοκληρώσει την καταστροφή μου αργότερα.

Ας περιμένουν...
το ΣΔΟΕ,η επιτροπή κεφαλαιαγοράς,ο ελεγκτής δημόσιας διοίκησης,ο διευθυντής του ΟΑΕΔ,το ΙΚΑ,οι κινητοποιημένοι φαρμακοποιοί,οι απλήρωτοι νοσοκομειακοί γιατροί,οι τελειωμένοι συμβασιούχοι εργαζόμενοι στη συγκομιδή σκουπιδιών,η ελεγχούσα εφορία μου,οι αγανακτισμένοι άφραγκοι τού εμπορίου,ο ανεξέλεγκτος διοικητής ΔΕΚΟ,ο κυνικά ανάλγητος διευθυντής τραπέζης...

-οι πυροτεχνουργοί τής ελεγχόμενης έκρηξης των προγραμματισμών μου,οι δήμιοι στις επικείμενες εκτελέσεις,οι βασανιστές των ανασχεδιασμών επιβίωσής μου...

...οι Εφεδρείες μου εξαντλήθηκαν!

...άει φακ γιου άπαντες!

Η σεζόν πανικού λαμβάνει τέλος - επιτέλους!

ΥΓ.
Υπέροχη κι ανέλπιστη καταιγίδα στην έρημη Αθήνα...βάζω το μαγιό,πρόβα στο πεζοδρόμιο να λούσω το σκονισμένο μου αμαξάκι,βροχή ποτάμι,λύτρωση,η τρέλα καλοκαίρι,φύσα,δρόσισέ μας πριν σαλτάρω  να φεύγω!

ΥΓ2
Ένα ακόμα κειμενάκι έμεινε κι η ανάσα μου βουτιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου