Σάββατο 26 Μαΐου 2012

ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ...

Αναρωτιέμαι πώς θα σκεφτόμουν το Αύριο Σήμερα...αν είχα 70.000 ευρώ - τόσα χρειάζομαι...
...είναι τα λεφτά που υπολογίζω χρειάζομαι για τα εννιά ακόμα χρόνια που θα πρέπει να πληρώνω το στεγαστικό δάνειο για τα 58 τετραγωνικά μας μέτρα παλατιού στην πλατεία Αμερικής,όσα δανεικά χρωστάμε σε συγγενείς και φίλους που μάς βοήθησαν στα δύσκολα προηγούμενα χρόνια και τα έξοδα μιας ακόμα ιατρικής απόπειρας που αφήσαμε στην άκρη αφού κοστίζει τόσα,που την καθιστούν απλησίαστο όνειρο...

70.000 ευρώ
-φαντάζομαι είναι φιλοδώρημα για μια Γιάννα Αγγελοπούλου...ίσως να τής στείλω ένα γράμμα,να ζητήσω να τη συναντήσω,να τής μιλήσω με ειλικρίνεια για τα άγχη των χρεών μας,να τη συγκινήσω με τα όνειρα και τ'ανεκπλήρωτα σχέδιά μας,να μάς κάνει ένα δωράκι,μια φιλανθρωπία και να τής ανάβω λαμπάδα μια ζωή σ'όποιο εκκλησάκι θέλει...τί αξίζουν αυτά τα λεφτά για κείνη...θα τής λείψουν για μια βδομάδα ψώνια,να μείνει σπίτι,να μην πάει πουθενά διακοπές για weekend,να μη βγει για καφέ,μη χρεώσει πιστωτική,να στερηθεί εκείνη τρεις εξόδους,να σωθούμε εμείς για μια ζωή...την εικόνα της θα φιλώ for ever!

70.000 ευρώ
-να κανονίσω να πάω επισκεπτήριο Κορυδαλό στον Άκη Τσοχατζόπουλο...τόσα δισεκατομύρια μίζες σφυρίξαν τα μυαλά του τριάντα χρόνια διαφθορά και καλοπέραση,οφσορ εταιρείες σωρός,ας με χρίσει κι εμέ τροφοδότη του λογαριασμό τής ευτυχίας μας - μαζί του θα τα πάρει;...χαρτζηλίκι τού ζητώ,μια πράξη αυθορμήτου σοσιαλιστικού αλτρουισμού για κείνον,ένα πανηγύρι δημοκρατικής του συνεισφοράς στον πανικό μας!

70.000 ευρώ
-δεν είναι λεφτά για μεγάλους μπαλαδόρους,να βρω τρόπο να πάω στα γήπεδα του EURO,να βρω στις κερκίδες έναν Μπέκαμ,έναν Πλατινί,έναν Ντρογκμπά,κάποιον χρυσοπόδαρο να τον πιάσω στο φιλότιμο,να μού πασάρει ψιλοκέρματα για όσα παίρνει,ούτε μια νύχτα στα μπουζούκια τελικά,μια φωτογράφηση με μοντέλες,ένα γκολ σε φιλικό,ούτε τριάντα λεπτών ιδρώτα,μια παράγραφο στο συμβόλαιο/υποστήριξη...άι αμ  πτωχογκρικ,γκιβ μι σάμθινγκ ρε μεγάλε μου φρεντ!

70.000 ευρώ
-πριν μεταναστεύσω λαντζέρης σ'όπου γη πατρίς εστιατόριο...να πάω Γερμανία να βρω τον εθνικό μας τηλεδικαστή/διασκεδαστή Λαζόπουλο,να δώσει μια παράσταση απ'την περιοδεία του μόνο για μένα,ειδικού σκοπού,να την ονομάσει "παίζουμε απόψε για τη Σωτηρία τού pantallou!",να'ρθει η ομογένεια να με στηρίξει στη ρημάδα την ώρα την πικρή...στα στάδια της Φρανκφούρτης που χωράνε 3000 άνθρωποι,εισιτήριο 25 ευρώ,θα τού μείνουν και ρέστα...κι αν δεν μπορεί ο Λάκης,είδα στο τέλος βγαίνει κι η Χαρούλα Αλεξίου,να πάω να τής ζητήσω κι εκείνης να τσοντάρει κατιτίς,σαράντα χρόνια χρήμα και λατρεύω το λυγμό της,στ'άσματα τής αγάπης,τού χωρισμού και τού κεφιού,τα έχω όλα τα cd σου κούκλα μου,χάρισέ μου μια Μελωδία Μηδενισμού τού Χρέους μου κι εγώ θα τα κρεμάσω στους τοίχους περιστέρι σου θα γίνω,αφίσες σου καντήλια να προσεύχομαι νυχθημερόν για σένα!

70.000 ευρώ
...θα μπορούσα να συνεχίσω τη Λίστα των αγύριστων Δανειστών μου...να βρω Γιατρούς,Δικηγόρους,είδωλα τής Σώου Μπιζ,μεγαλοστάρ Τηλεδημοσιογράφους,επιχειρηματίες,εμπόρους,εισοδηματίες,αργόσχολους παίχτες τής χρηματιστηριακής παγκοσμιοποίησης...σάς περικαλώ καλέ πλούσιοι φιλόζωοι,πετάξτε μου ένα κόκαλο να επιβιώσω των πενιχρών μου εισοδημάτων,ένας μισθωτούλης τού γδαρμένου ιδιωτικού τομέα είμαι,αγχωμένος και τρομαγμένος στην κρίσιμη ηλικία τού εγκεφαλικού και τής ανακοπής,λυγίζω απ'την πίεση,ελεήστε τον μνημονιοχτυπημένο δούλο σας,ω,κεφαλαιοκράχτες μου εσείς!

...κι αν τα έπαιρνα και εξωφλούσα όλα μας τα χρέη μωρό μου,αλλιώς θα τα βλέπαμε όλα ώς τις Εκλογές,θα διασκεδάζαμε με τα άλματα στο κενό τού Μέγα Τσι και χαιρέκακα θα χασκογελούσαμε με τη μαντάμα τη Μέρκελ και θα λοιδωρούσαμε τον συριζοφάγο  Παναγίτσα Σαμαρά και στόχο νταρτς βελάκια στον ανερυθρίαστο Συγγνωμίτσα Βενιζέλο που θέλει να ξεχάσουμε ποιος υπέγραφε  μέχρι σήμερα την καταστροφή μας,την κουκουρίκου Αλέκα σταλινοφύλακα τού επουράνιου σοσιαλιστικού Παραδείσου,τον εντελώς Καμένο φρουρό των συνόρων τού ανεξήγητου...
...και θα αντέχαμε τη μεταρρύθμιση,την αναδιαπραγμάτευση,τη χρεωκοπία,την αναδιαμόρφωση των εισοδημάτων,τη μετενέργεια,την κρίση στην αγορά που στεγνώσαν τα ταμεία,την εξαγριωμένη αντίδραση αθώων κι ενόχων τής αδούλωτης χώρας,την αγανάκτηση δικαίων κι αδίκων κι όλων των πικραμένων τις κραυγές,δε θα ξενυχτούσα να μάθω τί συζήτησαν στο Eurogroup,σκασίλα μου για το κατεστραμένο κέντρο τής Αθήνας και τα τηλεπαράθυρα βραδυνή μου διασκέδαση κι εκβιασμοί τής πλάκας όσα εκσφενδονίζει εναντίον μας ο Σόιμπλε κι ο Τράγκας κομματάρχης τής απελπισίας μου δεν θά'ταν,αφού θα άντεχα λίγον καιρό χωρίς κομπιουτεράκι και θολωμένες αφαιρέσεις τις κακοτοπιές,τις αναποδιές,τις αναδουλειές,τις απειλές,τις στραβές
-στις καταιγίδες τους 70.000 ευρώ το κόστος τού αλεξικέραυνού μου!

Ένα σπίτι δικό μας στο πιο μικρό νησάκι τού Αιγαίου και μια δουλειά να πληρώνουμε τα πάγια - να ψαρεύω,να κολυμπώ,να σε φιλώ,να μ'αγαπάς κι όλη νύχτα αγκαλιά μου,ήσυχοι,ήρεμοι κι ευτυχισμένοι μακριά απ'τους τρελούς - στη ρημάδα παρακμή τής πατρίδας μου απόντες
-εβδομήντα χιλιάδες όνειρα μακριά και μη με ξυπνάτε τώρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου