Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

ΠΕΦΤΩΣΥΝΝΕΦΑΚΗΔΕΣ / ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΕΙΟ / ΔΑΝΕΙΑ ΕΘΝΙΚΗΣ

Έχω έναν καημό μεγάλο από χτες...κι ίσως απ' τα Φώτα να μού μείνει η θεία φώτιση να λύσω την αγωνία μου...
...ομολογώ πως έχω πάρει στεγαστικό δάνειο (τότε που "με το νοίκι παίρνεις σπίτι!") και προτίμησα τη μεγάλη μας φίλη,την Εθνική Τράπεζα...και μαθαίνω χτες πως όποιος είναι να πάρει δάνειο απ' την Εθνική,πριν την έγκρισή του,ο διευθυντής της τηλεφωνεί στο Μέγαρο Μαξίμου για έγκριση κι αν πει "ΝΑΙ" ο πρωθυπουργός τον κλείνουνε το φάκελο για ταμείο,αν πει "ΟΧΙ" άστα βράστα...
...γι αυτό σάς λέω...πήρα ένα δάνειο αρχές τού 2005;
ε!,αφού το πήρα!
...άρα...
ο Κ α ρ α μ α ν λ ή ς  μ ο ύ   τ ο  έ δ ω σ ε !

...έχω έναν καημό μεγάλο,εγώ δεν  ψήφισα κανέναν Καραμανλή ποτέ,δεν κατέβηκα ποτέ σ' εκστρατεία υποστήριξής του,άσε που κάθε δυο-τρία κείμενα τον κορο'ι'δεύω ως τον κορυφαίο τής Ξάπλας...ποιος μεσολάβησε στην Εθνική για να μού εγκρίνει ο Καραμανλής το δάνειό μου;;;

...εντάξει,στο σχολείο είχα πολλούς ΟΝΝΕΔίτες φίλους...ξέρω πως ο Μάκης έγινε σημαίνον τραπεζικό στέλεχος,ξένου ιδρύματος όμως,ο Παύλος,ο Μένης,όλοι στελέχη ιδιωτικών πιστωτικών...αλλά χρόνια τώρα καμιά επαφή μαζί τους και δε νομίζω να έμαθαν πως το Δεκέμβρη τού 2004 άρχισα σεριάνι στις τράπεζες για δάνειο...μπααα!

...και ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου ήτο μεν φανατικός βασιλικοδεξιός,αλλά - θεέ μου σχώρα με- μπουνταλοδεξιός,ντρεπόταν να το λέει και πιο πολύ κόλωνε έστω να πλησιάσει πολιτικό γραφείο...είχε έναν κολλητό,τον κύριο Παναγιώτη,λαμόγιο,τής προσκολλήσεως,γλείφτη βουλευτών και πολιτευτάκια τής συμφοράς...αλλά εκτός από κάρτες κι ευχές τις γιορτές και τηλέφωνα σε κάθε εκλογές καμιά άλλη εκδούλευση...

...εντάξει,ακόμα μού τηλεφωνούν βουλευτές Ν.Δ.ούλας  Θεσσαλονίκης σε κάθε προεκλογική σεζόν ρωτώντας αν έχουν την υποστήριξή μου κι εγώ τούς λυπάμαι που τόσο καίγονται για μένα και τούς λέω "μα,φυσικά!τί λέτε!",είμαι ευγενικό παιδί,τούς εύχομαι και καλή επιτυχία και με στέλνουν ψηφοδέλτια σταυρωμένα και "χαιρετισμούς στον μπαμπά σας,καιρό έχουμε να τον ακούσουμε"...κι εγώ,στο χωνευτήρι τού Κοιμητηρίου τής Αναπαύσεως τού Σωτήρος τελευταία φορά σκορπίσαμε τα κόκαλά του,δεκαπεπτά χρόνια πεθαμένος - θεέ μου,σχώρα με!

...να πω την αμαρτία μου;
η μάνα μου ισχυρίζεται πως μοιάζω στον Κώστα Καραμανλή...την ξορκίζω να μην το πει πουθενά,είναι γρουσουζιά,φτύνει το παιδί της μ' αυτή την εξευτελιστική σύγκριση,με προσβάλλει,με βρίζει...λες στην Εθνική Ηλιουπόλεως Αθηνών να θεώρησαν πως έχω συγγένεια;κι όντας στην ίδια εκλογοπεριφέρεια..λες γι αυτό ενεκρίθη μετ'επαίνων;

Καημός μεγάλος από χτες που ο Γιώργος Παπανδρέου μάς αποκάλυψε πως οι Εκδότες για να πάρουν δάνεια έπρεπε να Τον σπρώχνουν Δυνατά και πρωτοσέλιδα υμνητικά και πως,για παράδειγμα,όταν ο καλός κυρ-Σταύρος Ψυχάρης ζήτησε 10 εκατομυριάκια ευρώ απ' την Εθνική Τράπεζα τηλεφώνησε ο διευθυντής της στο πρωθυπουργικό γραφείο να ρωτήσει τον Πρόεδρο αν συμφωνεί για την έγκρισή του...

...πέφτω απ' τα σύννεφα!
βρε έτσι λειτουργούν οι αγνοί και τίμιοι Διευθυντές των ανεξαρτήτων Τραπεζών;
έτσι δουλεύει κι εργάζεται σκληρά για το Σοσιαλισμό ένας Παπανδρέου;
και γιατί το μαθαίνουμε τώρα που τον στέλνουν για ραδίκια;
γιατί τότε και μόλις το έμαθε δεν οργάνωνε άμεσα την Ηθική Αντίστασή Του;
γιατί δεν έστειλε και το γλοιώδη Διευθυντή σπίτι του να ζητά απ' το διαχειριστή του έγκριση ν' ανάβουν τα καλοριφέρ;
ποιοι και πόσοι και πότε οι Εκδότες προσκύνησαν ποιους πολιτικούς αρχηγούς για την ψυχή των λογαριασμών τους;
και με ποιο αντάλαγμα για τον δωρολήπτη;
για ποια επιλεκτική πληροφόρηση περί υποτιμήσεων/ανταλλαγών/ομολογιακών καλών τίτλων;
ποιοι πλούτισαν ελέω "δημοσιογραφικού"απορρήτου σαλιαρίσματος;
...πώς το έλεγε ο εκλιπών Νίκος Κακαουνάκης;..."ο καλύτερος από μας έχει σκοτώσει τη μάνα του!"

Ένα βορβορώδες Σύστημα που αλληλοστηρίζεται μ' εκβιασμούς,τα μυστικά τού ενός,χαρτί τού άλλου,γνωρίζουν βρωμιές,απατεωνιές,χρωστούμενα και δανεικά εκδουλεύσεων,αλληλοτροφοδοτούμενοι μαφιόζοι αλήτες - εις βάρος των κόπων και τού ιδρώτα μας
...και τώρα που οι κρουνοί των ανεξέλεγκτων χρημάτων απ' το Δημόσιο Ταμείο ελέγχονται ώς την τελευταία δεκάρα,γιατί το διεθνές ρεζιλίκι των λιμασμένων έδυσε,η νέα παγκοσμιοποιημένη τρέλα ύφεσης και δημοσιονομικού πογκρόμ των αδυνάτων τούς διώχνει απ' τη διαχείρηση μυστικών κονδυλίων κι οι παρτάκηδες πολιτευτάκηδες δεν μπορούν πια να τα σκορπίζουν αλόγιστα,κρυφύπουλα,παρασκηνιακά,λεφτά Τιμίας Εικόνας Τους και Μεγαλειώδους Προσφοράς στον Τόπο (και βίλα με θέα το πέλαγος)...τώρα οι έως σήμερα ευεργεθέντες τυποεκδότες βγάζουν μαχαίρια,τριάκοντα αργύρια των χτυπημάτων στην πλάτη και τζάμπα διαφήμισης σ' έντυπα και κανάλια και γίνοται Τιμωροί,Λειτουργοί Αληθινής Ελευθεροτυπίας κι ώψιμοι Εισαγγελείς Κάθαρσης στο Μπουρδέλο που όλοι μαζί στηθήκανε πουτάνες και τσατσάδες για το ευλογημένο Κοινοβουλευτικό αλησβερίσι που καλά τούς τάιζε όλους χρόνια και χρόνια...

Τώρα ο Παράδεισός τους μοιάζει με τη δική μας Κόλαση - επιτέλους,χαιρέκακα,αφού δεν έμεινε δεκάρα τσακιστή ν' αγχωνόμαστε και όσο κι αν μάς στίψουν δεν έχουμε ούτε σάλιο,άρτος και θεάματα αποκαλύψεων, χαζεύουμε την Πτώση και την απαξιωτική τους ξεκατινιάρικη απληστία,μάχη σε Κοτέτσι κι ερειπομήντια σε Πομπηιαπαροξυσμό...

μήπως προλαβαίνει κανείς τους ν' αποπληρώσει και το δικό μου στεγαστικό δανειάκι;...και Νέα διαβάζω και Βήμα κι ακούω 99,5 στα FM,σάς εκτιμώ,σάς αγαπώ,σάς στηρίζω,δε μείναν πολλά,δέκα χρόνια,πενηνταπέντε χιλιάρικα ακόμα,ψίχουλα για σας,τα πουρμπουάρ στην Αράχωβα..
.ε;...πολυλατρεμένε μου εκδότα;
...πολυχρονεμένε μου βεζίρη διεθνοπροεδροσοσιαλιστή μου μήπως εσύ;...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου